a Helian NaTour Utazási Iroda blogja

Útitippek, történetek...

Útitippek, történetek...

Kerekezés Új-Kaledóniában

részletek egy lány naplójából, aki önkéntesként dolgozik Új-Kaledóniában

2016. február 27. - Helian

Egy kedves barátunk Kiss Alexandra sikeresen eljutott a Csendes- Óceán egyik távoli szigetére Új-Kaledóniába.

Néhány élményét megosztjuk veletek, amely kapcsolódik az aktív turizmushoz, világjáráshoz. Olvassátok:

Egy kedves munkatársam kölcsön adta áprilisig a biciklijét, így nekivágtam az ismeretlennek.
Úti cél: Parc de Riviere Bleue, Yaté
Mindent az utolsó pillanatban sikerült elintéznem: reggel vettem észre, hogy csomagtartó nincs a biciklin, és az eső miatt hálózsákban aludni nem lesz túl kellemes, de reggel 9-re már csomagtartóm és sátram is lett:)
Bár mindenki óva intett az egyedül való tekergéstől, nem volt semmi baj. A forgalom nem volt nagy, az eső frissítő volt, és állítom, hogy még hangulatosabbá tette a 3 napot. Sokszor dzsungelben éreztem magam. A kemping, ahol aludtam, eldugott volt és kihalt, nem találkoztam a házigazdán kívül senkivel. A vörös földes természetvédelmi területet másnap félig egyedül, félig egy ott szerzett ismerőssel, Antoine-nal jártam be. Jól esett valakivel együtt nevetni, mikor a zuhogó esőben próbáltuk átszenvedni magunkat a VTT (downhill) pályán a hegyekben a nem éppen ennek megfelelő biciklikkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://helian.blog.hu/api/trackback/id/tr878419942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása